Ferieslutt.


Ferien er over for denne gang. Jeg har fått masse D-vitaminer og ved det en gyllen farge på huden. Jeg har vandret langs stranda, plukket opp skjell og steiner, sett soloppganger og solnedganger, spist masse god mat og samlet energi. Bare trist det måtte ta slutt allerede. Men selv om ferien ble kort, fikk jeg samlet mange fine minner i hjertet.


Her hjemme er det jo også sommer, så jeg fortsetter å vandre i strandkanten når jeg kan, plukke blomster i enga, lytte til fuglesangen og klø myggestikk. Herlig det også.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg