God helg

Det regner her på morgenen, men det er greit det også. Men den stormen som feide over oss for noen dager siden var ikke gøy. Når trampoliner danser og klesvasken går av snora selv og forsvinner i løse lufta, er det for mye vind for meg.
Det har jo vært så tørt og vi har akkurat sådd ny plen, så vann må til.

Til uka skal jeg kjøpe ny data og det gleder jeg meg til. Klart jeg kunne kjøpt den allerede, men det er viktig å se hva man kan få av tilbehør og programmer, lagringsplass og diverse. Gleder meg til å ha min egen data igjen. Klart jeg kan gjøre hva jeg vil på lånedataen også, men det er ikke det samme som å ha sin egen.

I dag er det jammen fredag og helg. I morgen skal jeg i familieselskap og det blir fint. Lenge siden jeg har sett både søsken, barn og barnebarn. God helg til alle som titter innom.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg