På gjengrodde stier

Etter dager med regn har skogen igjen blitt grønn og frodig. Høsten vil nok by på masse sopp i år også.

På turen min gikk jeg på gamle stier og så gamle hus,slitt treverk og solsikker. Rart å se hvordan hus som ingen bor ilenger,  blir nesten borte i busker og trær. Snart er både de gamle stiene og husene borte.

Høsten er også fin med tresking og lukt av modent korn. Nå er potetene mine snart klare for opptak. Ikke det at jeg har en mengde av det, men jeg satte noen i blomsterbeder før sommeren. Gleder meg til å se om jeg får nypoteter nok til en middag.

2 kommentarer
    1. Flotte foto! Lykke tilmed utstillingen fra lions, hadde vært kjekt om du blogga om det etterpå:-)

    2. Kunstnerspiren.blogg.no: Takk! 😀 Ja da, jeg skal vise litt etterhvert. Man om jeg selger noe der, aner jeg ikke. 300 utstillere er svært. Men bare det å bli tatt ut til å være med, er jo supert. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg