Stormfull forelskelse!

Viser

 

Forelskelse er deilig. Drømmen i hjertet, pulsen blir høy og det glitrer i øynene. Når man ser sin utkårede, blir smilet stort og kroppen varm. Nå vet jeg hva mitt juleønske i år er! Ikke diamanter, ikke sjokolade eller klær, men

kjøkkenutstyr fra Bakeren og Kokken!

Jeg har forelsket meg totalt i alle de fine designene og i fargene. Man blir jo i godt humør og får arbeidslyst bare av å bla seg nedover på nettsiden deres. Gode arbeidsredskaper er viktig, det kan jeg skrive under på. Jeg liker å lage mat og har allerede slitt ut flere kjøkkenmaskiner og miksere i mitt liv. Men det har blitt mye godt å spise, nye oppskrifter og bøker av det! I min jobb har jeg vært heldig å få prøve ut nytt utstyr til stadighet, og det letter jobben når alt fungerer i kjøkkenet. Med farger på utstyret gir det i hvertfall meg et lite ekstra piff! Se på den herlige kjøkkenmaskinen over her,  i lyseblått for eksempel. Visst er den super å bruke, men jammen pynter den ikke opp på benken også. Man får jo lyst til å bake kaker, røre sammen til en herlig smørkrem eller vispe krem. Bakeren og Kokken kan by på en haug utstyr. Med enkle grep er det mulig å lage både leverpostei og male kjøtt, fikse iskrem til dessert, lage vafler, røyke fisk eller bare blande en salet i en av de vakre serveringsbollene.Utstyret du trenger finner du på deres nettside. Jeg anbefaler alle å gå inn der  å forelske seg som meg. Så kan du finne ditt juleønske for i år. Lykke til! Så er det bare å glede seg og se om Nissen finner deg? Han kommer til å bære tungt i år, for her er det nok å ta av for den som liker godt design og solide kjøkkenredskaper.

Du finner mer informasjon her: bakerenogkokken.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg