Hjemme igjen.

Sola skinte, men jammen var det kaldt der ute i dag. Jeg har heldigvis ikke lang vei til skogen, og derfor var det også kort vei hjem igjen. Jeg som hadde beregnet å sitte i skogen å binde kranser, havnet i mitt eget vaskerom. Så nå er det bare rot der kan man si. Men kranser ble det i både furu, selje og bjørkehjerter.

Her har jeg bare langt på noen filtblomster, men det blir nok mye mer pynt innen jeg er ferdig. Det får bli en annen dag. Nå er jeg sliten i fingrene etter å ha vridd og vendt kvister en lang stund.


 Men fint var det å være der ute i skogen en stund.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg