Nå er det på tide!

Det er mye som skal på plass før vinteren kommer. I dag har jeg i hvertfall ryddet litt på terrassen. Det er koselig å sitte der ute selv om det regner, blåser eller kommer snø. For med tak over, er det jo greit. Her ble det spådd snø i dag, men i stedet kom sola og det var herlig. Nå har jeg funnet fram votter og lue til meg selv, pluss tykke vintersko. Men hva med bilen? Hva tenker du om vinterdekk. Jeg har piggdekk på min bil og får litt pepper for det. Men om man skal ferdes uteom bykjernen er det ikke bestandig så lett på glatt føre. Er det falsk trygghet kanskje? Men om ingen kjører med pigg, så blir jo aldri såpeglatte veien bedre heller? Men de sier at det går like fint med vanlige vinterdekk. Kanskje jeg burde bestille meg nye, uten pigg? Da vet jeg i hvertfall hvor jeg skal henvende meg.  Her kan du bestille dine Vinterdekk !

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg