Nissehjelp?

Har nissen vært innom tro? Gangen så jo ikke ut, og så helt plutselig, var det fint igjen? Noen ganger skulle jeg ønske at det var en husnisse som tok seg av alt ryddearbeide. Selv om jeg har laget den nissen selv, så er den ikke videre flink til å hjelpe meg. Her er det nok jeg som må rydde. Skal man få oversikten, så må visst alt endevendes først. Glad jeg er ferdig. Og nissen? Han har lagt seg ned i granbaret og forsøker å sove til det er jul. Hos meg? Nei, han har da virkelig funnet seg en plass i et fjøs skal du vite.

6 kommentarer
    1. annebe: Phu, jeg er glad det er gjort. Ikke alltid like gøy, men må man så må man. Jeg liker å ta en sånn høstopprydning her og der. Det er så greit å ta fram vintertøyet med det samme, for snøen kommer vel når vi minst venter det? Gleder meg egentig til vinter også, for det blir så mye lyserer. Men nå ønsker jeg meg en solskinnsdag!

    2. Det var en storoprydning du hadde gjort der 🙂 da blir det deilig å komme inn døra. Jeg har kurvsystem i gangen, så rotet vises ikke så godt. Burde absolutt ryddet, men først kan jeg jo vente å se om nissen kommer 😉

    3. Jeg har en liten ryddehjelp her jeg. Guttungen min på 2 år er veldig glad i å herme eller hjelpe til. Så rydder jeg så vil han rydde, og om jeg skal vaske noe må jeg alltid ha med en ekstra klut så han kan hjelpe 😛 Gruer meg til han innser at husarbeid ikke er gøy 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg