Adventskalender, Nissen Anskas juleønske, del 1

 

1

Eventyret er slettet!

6 kommentarer
    1. Så utrolig herlig fortelling. Den var koselig og jeg gleder meg til å lese mer om nissen, reven og katten, og sikkert noen andre luringer som kommer innom 😉

    2. OSLOFRU: Tusen takk skal du ha! Jeg liker å ta bilder og nissen Anskar er flink fotomodell i advent. Jeg har laget han selv for flere år siden og det var gøy. Ha en fin dag i desember!

    3. frodith: Morsomt å skriv,e og fint å kunne dele med meg. Håper du vil liker fortsettelsen også? Ha en fin dag, denne første dag i desember.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg