Endelig!

Føler meg litt sent ute jeg, men nå har da jeg også endelig fått tent det første lys! Hjelp så treg jeg er i dag, men blås heller. Jeg får ta det igjen siden. Unnskyld at jeg ikke har vært inne og gitt dere en haug med hyggelige ord på alle helgens innlegg. Men julemessa tok all min tid, og vel så det.

Men jeg har da forsøkt å finne fram julestemningen i hjemmet.To herlige juletrær har jeg brettet av gamle bøker og  julevinduet mitt er fikset.

Jeg var litt skeptisk da jeg begynte. Jeg brukte samme oppsett på julemessa og tenkte at det kunne passe seg perfekt i vinduet mitt etterpå. Det ble litt surr før jeg fikk det som jeg ville. Først måtte jeg male de fire lysetakene, for den rødfargen de hadde, passet slett ikke. Så var det tomt for granbar. Det ble en handletur. Jeg kjøpte litt bånde til pynt og nå er jeg fornøyd. Håper du liker det også. Nå er snart den første dagen i desember over og det er bare å glede seg til fortsettelsen.

 

4 kommentarer
    1. KJempefint ble det 🙂 Nei, vi kan ikke rekke alt 🙂 Jeg har heller ikke rukket svare på kommentarer på kalenderinnlegget, og sånn må det være innimellom 🙂 GIkk messa bra da :-)?

    2. frodith: Messa gikk som smurt. Det var til og med hvitt på bakken der oppe!!!! Masse folk og godt salg. Jeg gleder meg allerede til neste jul! Det ble ingen hjertkranser igjen, så i dag måtte jeg til igjen. En grav trengte pynt. I morgen kommer vår niese og vår svigerdatter. Da blir det kranskurs og hjertebinding til både dører og graver kan man si. Gøy å lære opp de yngre. Nå er det kvelden her, men jeg koser meg med lys og nyter adventsstemningen i huset.Nyt kvelden.

    3. Kan ikke rekke alt..det hadde jo bare blitt stress. Julemessa hørtes ut som en bra prioritering 🙂
      Snakk om fin pynt hos deg da . juletrær av bøker..stilig og det vinduet var jo bare lekkert, litt utenom det vanlige …morro med slik fin inspirasjon :)…God natt og klem fra meg <3

    4. annebe: Julemessa var utrolig hyggelig. Mye jobb,men masse hygge! Juletrebøkene synes jeg ble vakre, så sett i gang du også! 🙂 Jeg gledet meg til å pynte vinduet og er spent på hva svigerdatteren og niesen min sier når de kommer i dag. Men jeg likte det, og det er faktiskt det viktigste. Til jul kan man finne på helt andre ting enn ellers i året. Ha en finfin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg