Adventskalender, Nissen Anskas juleønske. del 6

 

6
Eventyret er slettet!

6 kommentarer
    1. Uffda, stakkar pus…. men nå får han vel se at det ikke er bare-bare med sånne skader.. Og denn nissen 😀 Jeg ler godt av bildene dine 😀 Herlige og stemningsfulle bilder med historien. Den nissen klarer det vel til slutt 🙂

    2. frodith: Anskar klarer seg alltid, men i dag ble det visst et slit med de skiene! Artig å lage adventshistorie vet du! Jeg var jo så heldig med snøværet i går også! Det passet meg perfekt! 🙂

    3. Her er jeg igjen etter fravær noen dager 🙂 nissen har fortsatt litt utfordringer og gir ikke opp 🙂 å stakkars rompa til katten da…får håpe noen hører han snart.

    4. Åse Helen: Hei du. Håper virkelig du er bedre fra influensane din og kan nyte dagene framover. Ja, stakkars katt, der står den da, fastklemt i døra. Hyggelig du følger med. Ha en fin dag videre!

    5. så fint at du la meg til som bloggvenn: nå har minstemann enda en blogg-fortelling jeg MÅ lese for ham 😛 dette er det tredje han følger med på :Z
      Men det er koselig da 🙂 skjer mye rart i historien din..!

    6. Mitt liv som restehaug: Likte bloggen din vet du! Ja, dette er jo en fortelling som passer for alle “barnslige” i alle aldre! Håper jo dere koser dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg