Adventskalender, Nissen Anskas juleønske. del 7

7
Eventyret er slettet!

6 kommentarer
    1. Ja er det ikke det ene så er det det andre 😉 Bra det gikk såpass bra med halen til pus og resten ordner seg nok etter hvert tenker jeg 🙂
      Ha en fin fin 2.advent 🙂

    2. Åse Helen: Koselig du følger med her. Ja, jeg koser meg. Nå har barnebarna vært innom og det ble avsetning på både vafler og kaker. Fin kveld til deg!

    3. Så herlig historie 🙂 Den katten fikk smake litt ja, hva Arve gikk gjennom.. Og den nissen stakkar, ligge å kave i snøen 🙂 Jeg er skikkelig sjarmert av bildene og historien din 🙂 Gleder meg til fortsettelsen <3 ha en fin kveld 🙂

    4. frodith: Jeg sitter her og biter negler, for hva skal jeg fortsette med her i morgen??? Jeg får sove på det.Takk for hyggelig kommentar og velkommen med videre. 🙂

    5. JA, det er krevende når man har begynt på sånt 😀 Kalender er ikke bare-bare 😀 Det krever sin kvinne 😀 men du klarer det nok, og får inspirasjonen sikkert 🙂 Jeg styrer på her jeg også, for morgendagen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg