Hvordan visst du det?

I dag har jeg vært på shopping med venninnen min. Vi har ledd og kost oss, shoppet litt hver og sett på en masse. Jeg fikk med meg nye servietteringer, lys, pynt, pluss et kakeform med fem hus. Nå tenker jeg virkelig på hva jeg skal lage i den? Jeg skal prøve meg en dag, så får dere se.

Men det morsomste ved dagen var da jeg hentet posten min etterpå!!!!Der var det brev til meg med et vakkert grevlingfrimerke på?


Jeg hadde jo glemt hele konkurransen jeg vant her om dagen. I posten kom det en vakker heklelue fra Frodith! Har du sett så finfin. Jeg er ikke flink til å ta bilde av meg selv, men nå måtte jeg da gjøre det! Hvordan visst hun at jeg hadde skjerf og genser i samme farger? Det ble jo så vakkert. Tusen hjertelig vennen, lua var perfekt til meg. 🙂 Vil du være med å konkurrere fram til julaften, er det fortsatt muligheter inne hos Frodith, konkurransen finner du HER!.

5 kommentarer
    1. Så fin kakeform. Deilig med sånn venninne-shopping 🙂 OG så kos å se lua på deg <3 Moro å se når det passer , og at folk blir glad <3 Da blir jeg glad også 🙂 Klem <3

    2. frodith: Ikke ofte jeg er på shopping. Vi fant ut at det var ett helt år siden vi var på handletur sammen sist. Kjemepkoselig var det.
      Herlig med lua, den likte jeg virkelig! Du er super! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg