Testing, testing….

I kveld driver jeg å tester så smått det ene og det andre. Jeg har funnet fram det trearmede lyset. Det hadde jeg tenkt å ha i en annen lysestake, men da er jeg redd det velter? Men her ble det fint. Det blir nok noen røde sløyfer og granbar også, før jeg er fornøyd. De bittesmå gamle plastnissene har kommet fram, og jeg har pakker inn en del gaver. De ble pyntet med papirutklipp. 

Så var det julebordet da! I år har jeg for første gang i mitt liv dekketallerkner. Ja da, det er bare sånne enkle i sølv fra Nille, men de får duge. Liker jeg å dekke sånn, så kan jeg vel investere i noe annet siden. Jeg ønsker meg egentlig i tinn, men de var fryktelig dyre. Men teste må jeg for å være trygg på at jeg er på rett vei liksom.Om det blir som dette? Aner ikke. Dette tar tid, men det er noe av det koseligste jeg vet å gjøre. Tester du i disse dager?

6 kommentarer
    1. Jeg liker også å teste å ordne. Se hva som fungerer sammen og flytte litt rundt på ting. Når jeg først er fornøyd så blir det stående sånn en stund.
      var veldig fint du hadde pyntet der 🙂

    2. Har enkle dekketalerkner fra Nille selv, men mine er røde. Enkelt fungerer ofte, selv om man gjerne ønsker seg noe annet.
      Vi skal feire julen borte, så i år tar jeg det helt med ro når det kommer til slikt.

    3. Åse Helen: Det er gøy å teste. Da vet jeg hva jeg mangler og hvordan jeg vil ha det. Tusen takk for fine ord og ha en strålende lørdag.Jeg har fått med meg Luciamorgen på tv og kost meg. Hei på deg i desember!

    4. Karoline Johannesen: Jeg vet ikke helt hva jeg vil. Men da jeg så disse i sølv, minnet de om de dekketallerknene i tinn som jeg har sett på. Røde er også så vakkert da! Ha en fin kveld. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg