Adventskalender, Nissen Anskas juleønske. del 13

13

Eventyret er slettet!

4 kommentarer
    1. Så vakker historie i dag. Både den litt hendelsen på toppen der, og at han har anger innabords den fine nissen, og faktisk ikke er så egoistisk og sjefete likevel. Og den nydelige hendelsen med Lucia-damene 🙂 Da ble han glad da. Nydelig fortelling i dag 🙂

    2. frodith: Tusen takk. Hjelp, som jeg skrev på tidlig i dag. Men jeg fått med meg Luciamorgen på tv og har akkurat kommet hjem fra Sverige med Hemmets Journal. Min novelle står der denne uka. Den novellen kommer på norsk i Hjemmet på mandag, og heter “Lauras jul” tror jeg. Vet aldri hva de setter som overskrift da. Så hittil har jeg hatt en herlig dag. Nå skal jeg fikse litt mat og så er det snart en fin kveld å nyte i advent. Hei på deg i desember!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg