Adventskalender, Nissen Anskas juleønske. del 16

16

Eventyret er slettet!

2 kommentarer
    1. Så fint at Arve har den storebroren, som skjønte hva som var problemet 🙂 Og det blir nå heldigvis skikk på sakene :- ) Jeg ser jo dårlig selv, så vet hvordan DET er 😀 Jeg er litt sent på plass i dag, her går det i ett… med jobb og alt annet 🙂 men jeg kommer alltid 🙂 Hi-hi, for jeg MÅ lese julefortellingen din 🙂

    2. frodith: Så koselig sagt av deg da, at du må lese her hos meg. Tusen takk. Jeg står på selv om dagen. Men nå er julekortene sendt og de fleste gavene pakket inn. Jeg har sydd et par gardinlengder for søsteren min i kveld også. Her har det regnet så det har sprutet i dag, på mine nyyyyyyyyyyyyyyyyyypussede vinduer! Men sånn går dagene mot juletid! Ha en fin kveld!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg