Adventskalender, Nissen Anskas juleønske. del 22

22

Eventyret er slettet.

6 kommentarer
    1. frodith: Nå nærmer det seg. Jeg har fått opp juletreet i morgenlyset i dag og det begynner å bli ekstra koselig i stua. Her er det ikke snø, enda, men jeg får kose meg med julefølelsen inne. Ha en finfin dag! 🙂

    2. Åse Helen: Nå nærmer det seg fort, både her og i eventyrland. I dag har jeg fått unna en hel masse, så jeg tror jeg har har oversikten, enda!!!! Ha en herlig kveld!

    3. Det er så stemningsfullt og fint…kan se for meg det de holder på med…:)
      Guttene her fikk munnspill til jul for mange år siden..de var ivrige en stund..men nå har de “lagt det på hylla”..men gitarspilling holder de fortsatt på med…særlig eldstemann..:)
      Nå er de siste juledukene lagt på…og pakkene pakket inn :)..Ha en trivelig bittelille julaften <3

    4. annebe: Tusen takk du! Her begynner det også å bli klart nå. Jeg mangler litt vasking av gulver og litt småtteri, men det er da en dag i morgen også. Juletreet er tent i kveld, men det er bare lys på, enda. Koser oss virkelige og de sier på nyhetene at vi skal få snø til jul også? Det blir spennende om det kommer noe hvitt på det grønne gresset? Velkommen inn til neste kapitel i morgen og ha en finfin kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg