Adventskalender, Nissen Anskas juleønske. del 23

23

Eventyret er slettet.

4 kommentarer
    1. Uff, hva gjør de med steken? 😀 Men det er ikke nøye, det andre ser jo ut til å være i orden 🙂 Jul blir det uansett tenker jeg 🙂

    2. frodith: Ja, jul blir det uansett om vi feiler litt, nemlig. Mat har de nok av likevel tenker jeg. Har du det fint på lillejulaften da? Her er risgrøten på kok og dagen er vakker der ute med rimfrost!!!! Koser meg 🙂 Stikker innom deg snart!

    3. Jeg er på jobb jeg…. . Ligger i arbeidstiden vår…selv om jeg har ikke stort å gjøre her… Men er nå her noen timer… Så vi er en tre-fire stykker som ikke avspaserer, og koser oss for så vidt vi 🙂 Etterpå er det ut å kjøpe siste julegavene 🙂

    4. frodith: Ja ha, jeg er freelands jeg, så da bestemmer jeg selv! Herlig akkurat rundt jul da, så jeg er hjemme i dag. Ha en fin dag på jobb, og lykke til med gavekjøpet etterpå! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg