Pakkekort og papir.

Så var julaften over for denne gang, men de neste dagene er også fine. I natt har vi fått litt snø, så det er så vakkert der ute. Det er kaldt, så jeg venter litt med å gå ut. Da kan jeg like godt se over pakkekortene mine. Tar du vare på dine? Jeg gjemmer alle en stund, men så blir de sortert. Jeg er ikke så glad i de klistrelappene?

I år fant jeg en ny  vri. Jeg rev dem ut av papiret og lagde en nisse på et hvitt ark, så kan jeg gjemme det som et juleminne i en perm jeg har.

Mye vakkert i både papir og kort. Jeg klipte like godt ut noen biter her også.

Noen samler visst på julepapir, men for meg holder deg med små minner.

Samler du på noen av dine kort fra julen, eller havner de rett i søpla? Jeg har kort fra da jeg var liten, ikke mange, men noen få utvalgte. Gøy å ta den fram og minnes. Kanskje jeg viser det fram en dag? Fortsatt god jul til deg som titter inn!

8 kommentarer
    1. Emma Olsen: Rart det der, for etter noen år så blir faktisk de små pakkekortene ganske morsomme å se på. De bringer fram minner fra besteforeldre og annen slekt. Så neste år gjemmer nok du noen også kanskje? Fortsatt god jul til deg 🙂

    2. Jeg tok mye vare på slike ting før ..men med overfylte skaper har jeg måttet kaste noe..men helt spessielle prøver jeg å bevare…smart slik du gjorde i stedet for at det bare ligger og flyter 🙂
      Mange koselig julebilder over her 🙂 Fortsatt god jul til deg også <3

    3. annebe: Man kan ikke ta vare på alt, men bittelitt er morsomt for siden i livet. Men hauger av det ønsker jeg slett ikke. Jeg samler litt på kort, men har slett ikke dille. Kos deg videre i jula. Klemsiklem til deg 😀

    4. Jeg kaster mitt rett i søpla må jeg innrømme 🙂 Men jeg har gode juleminner på innsiden av hodet likevel 🙂 Håper du koser deg videre 🙂 Jeg har vært på lang gåtur i dag 🙂 Deilig 🙂

    5. frodith: Ja, vi gjør som vi vil og som det passer, det er sant! En tur ble det på meg også. Kaldt, men fint. Viser nok noenvinterbilder i morgen, men nå er det natta for meg her. Sov godt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg