Julesnø og ro.

Vi har fått snø, og det er vakkert. I går skinte sola og jeg måtte bare ut en tur for å ta noen bilder.

Fine kontraster var det der ute, men kaldt!

Vi har ikke fått mange centimeter, men det var nok til at jeg frydet meg.

Det mangler mye for å få skiføre, men naboungene akte i hele går.

I dag var morgenen vakker, men det har skyet til igjen. Blir det mer snø tro? Så var det fjerde dag jul og hva skal du gjøre da? Jeg skal bare nyte jula her hjemme. Etter juleselskap på juleselskap, tror jeg det blir fint med et rolig tempo, lese litt, se en film eller bare slappe av med en kopp kaffe eller to.

6 kommentarer
    1. Karoline Johannesen: Takk du! Bildene ble fine fordi det var sånn det var der ute i går. Utrolig vakkert med sol i snø! Ha en finfin søndag. 🙂

    2. For noen nydelige bilder 🙂 Herlig med rødt og hvitt ja 🙂 Og i går var det veldig pent ute, penere enn man får fanget til og med 🙂 Men vinteren er fin som bare det 🙂 når man titter etter og man har nok klær 🙂

    3. Karoline Johannesen: Ta vare på deg selv, så du blir fort frisk, det er viktig. God bedring. Det kommer nok flere sjanser om å ta bilder utover tenker jeg!

    4. frodith: Engi, det var enda finere i virkligheten. Viktig å kle seg godt, men når man både skal gå tur og stoppe for å ta bilder samtidig, er det ikke lett å holde varmen bestandig. Men jeg prøver igjen jeg! Ha en finfin søndag i julens tegn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg