Rakettmønster

Noen leser i teblader, andre i kaffegrut, men hvorfor ikke i lyset etter nyttårsrakettene? Jeg har litt moro av å se etter figurer. I går kveld så en herlig gitarist på himmelen. Betyr det at jeg skal på en konsert tro, eller at jeg kan glede med over at alt går fint  dette året, akkompanert med sang og musikk? Frihetsgudinnen kan jo bety er reise “over there”, men også frihet, hold motet oppe, gå fremove med mot, vis vei og så videre. Insekt? Det kan jo bety mygg til sommeren eller sommerfugler?

Fine mønster var det i hvertfall. Jeg knipset masse bilder. Noen ble klare og andre ikke.

Uansett hadde jeg en fin kveld med mine. Nå er det nye året der, og det er bare å ta det i bruk. Lykke til!

2 kommentarer
    1. Så artig å “spå” litt i raketter. Jammen klarte du å få mange klare bilder. Jeg ga fortt opp 😀 Kos deg med årets første dag 🙂

    2. frodith:Artig å fantasere litt.Liket den gitaristen! Musikk og glede trenger vi alltid! Jeg tok mange bilder i går kveld, for hjelp så mange rakketter det var omkring oss. En utfordring hvert år. Ikke alle bildene er klare her heller, slett ikke, men jeg liker dem litt sånn utydelige også. Egentlig burde jeg gått vekk fra det byggefeltet og tatt bilder fra lenger avstand, men man er da høflig som gjest.Men kanskje neste år? Nå har jeg sett litt av nyttårskonserten og så er det litt lesing på gang. Nyt dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg