Pjusk i dag…

I går hadde jeg på følelsen at det var mandag. Det var det jo ikke. Vi har jo enda en helg før vi går tilbake til hverdagen. Likevel føler jeg meg ganske pjuskete i dag altså. Hodet og ryggen verker etter gårsdagens jobb! Blomstene fra jula har begynt å visne, og jammen ser ikke den sølvkula trist ut også? Selv den morsomme trepinnen jeg fant i skogen  i går ser slitt lei seg ut.

Men så kom sola! Da ble alt så meget bedre. Tabletter mot hodeverken, opp med humøret og så er det ny helg!

2 kommentarer
    1. Kanskje du brygger på noe sykdom? Forkjøla? Men bra det endret seg med litt sol da 🙂 Jeg skal ut i sola NÅ!! 🙂 Ha en fin dag, og jag pjuskene vekk 🙂

    2. frodith: Nei da, har man migrene, så har man. Det ble litt for hard jobbing i går, og da streiker nakken kan man si. Når jeg jobber for andre sparer jeg meg ikke.Med tabletter og godt humør kommer man langt! Jeg skal også ut etterhvert tror jeg, det hjelper å bevege seg litt! Jeg jager pjuskene husj vekk og gir slett ikke opp her!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg