Mandagsblues….

Føler det litt kaldt og vemodig i dag. I morgen er det trettendedagjul, og da er vel jula slutt eller? Nei, dette bildet er ikke tatt i dag, men tidligere i jula,men i morgen er det spådd snø her igjen! Da kommer nesten julestemningen tilbake, og jeg han gå ned til sjøen og sette meg på denne krakken, lytte til sangsvanene og drømme om en vår. Men i dag spiller jeg julemusikk, drikker gløgg og koser meg. Kanskje jeg skulle drøye jula til tjuendedagknut? Da SKAL jo jula ut. Har du ryddet vekk enda?

4 kommentarer
    1. Jøss, er det meldt snø i morgen? Jeg som har fått vårfølelse. Men man kan jo ikke vente noe annet på denne årstiden. ..
      Vi har fortsatt besøk fra Trøndelag og i dag har han ene bursdag, så jeg skal hjem å bake kake nå. Fortsatt fin dag til deg 🙂

    2. Vakre bilder var det hvertfall. Jeg liker bilder av benker. De har så mye historie i seg. Snart er det vår, men vi får ta litt mer vinter først 🙂 Ha en fin dag 🙂

    3. Åse Helen: Her sa de i hvertfall det, så da gleder jeg meg egentlig litt, selv om vårfornemmelsen er her også. Jeg koser meg med siste rest av jula i dag, for i morgen er siste dag. Jeg har igjen marsipankake fra søndag, så det blir litt kos til kaffen etterpå. Nyter dager og det håper jeg du også har gjort. Så får vi ta den snøen som kommer. Den smelter sikkert fort igjen!!! 🙂

    4. frodith: Enig, de forteller en historie der de står og inviterer oss til å sette oss for en stund. Jeg har akkurat vært nede ved den benken på bildet nå, og brrrr så kald jeg ble. Men det var en fin solnedgang ved vannet! Ja da, det var is, men det var veldig pent. Jeg legger nok ut bilder etterpå!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg