Januarlys!

Kan man ha det bedre en morgen i januar? Noe så vakkert! Jeg ble stående å se på det til det var over, for det tok ikke mange minuttene før dagen grydde i dag heller.

I kveld gikk jeg ned til vannet for å få med meg solnedgangen, men den forsvant liksom i skyene som kom innover. Men jeg fant minner fra i sommer. Krabbesnøret ligger der og venter, og båtene blir som skulpturer der de ligger med bunnen i været!

Isen lå på vannet og det var vakre isroser i fjæra. Et av isflakene som lå der minnet om et hjerte!

Fugleflokker kom stille over meg. De lette vel etter et sted å roe seg ned for natten.

Mye fint å fotografere selv om vinteren. .Så dette var mine bilder for i dag.

Det ble en fin morgen og en fin kveld. Godt å kunne ta seg tid til sånne avbrekk i det nye året også. Håper både du og jeg får mange sånne herlige dager fremover.

6 kommentarer
    1. annebe: Kan tro jeg har kost meg med å ta bilder i dag. I går gikk det i ett her, så i dag ble det litt fridag på meg kan man si. Men i morgen er det tilbake til hverdagen for meg også. Gleder meg egentlig til det også. Jeg liker godt hverdagene, og de har vi da flest av!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg