Julelysene brennes ned.

I kveld har jeg tent julelysene for siste gang for nå. Det er Hellige Trekongersdag og trettendedagjul, da skal jula ut hos meg. Selvfølgelig kunne jeg fortsatt til 20endedag-Knut, men jeg er fornøyd nå. Vemodig synes jeg det er hver gang det er over, men med fine minner, så er det greit. 

Fortsatt lyser juletreet, men nissen har lukket øynene og han sover tungt allerede.

Jeg har samlet sammen det meste av pynten, og jammen var det ikke igjen en diger bit med marsipankake til kaffen i dag!

Litt rart å se ut på kjøkkenet nå. I dag tidlig var det mye rødt  der, men nå er det vårlig hvitt.Utrolig rart!

I morgen skal jeg sette inn tulipaner, men det er i morgen. I kveld skal lysene brenne og gjøre det julekoselig en liten stund til. Ha en strålende kveld alle sammen, nå går det mot vår!

2 kommentarer
    1. Da sier jeg takk til alle nissene dine, og håper de kommer til neste jul 🙂 Jens og hele gjengen 🙂 Godt med vanlig hverdag er det ikke 🙂 ? Den kaken så god ut må jeg si 🙂

    2. frodith: Ja, si det??? Neste jul er langt fram det eller? Tiden går så alt for fort mange ganger. Jeg liker hverdagene også, men nå nærmer helga seg gitt!!! Uvær? Ja, det blir spennende å se hva det blir?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg