Hvilket sørgelig syn!

Nå gikk juletreet ned for full telling. Ikke med stjerna til topps nei. Festet til stjerna gikk i stykker! Hvilket sørgelig syn!

Nå er jul offentlig over hos meg for denne gang. Jeg synes at det hver gang er vemodig å pakke vekk det hele.Vemod over de som ikke lenger er med oss og feirer jul. Hva skjer i løpet  av det nye året, og hvordan blir da neste jul? Vi styrer ikke sånt. Men det gjelder vel å tenke positivt. Kanskje dette året har både en og to overraskelser for oss? Det gjenstår å se. Men hos meg er i hvertfall jula over for denne gang. Jeg sier tusen takk for denne gang, nå kan vi glede oss over at snart er det VÅR!

Alt rødt på badet er vekk, og jeg fikk endelig sydd meg nye gardiner der inne. Fornøyd!

4 kommentarer
    1. Se der ja..har litt pynt du også ser jeg..ergelig at stjernefestet ble ødelagt, kanskje lurt å kjøpe nytt nå..så du ikke glemmer det til neste år..
      Så koselig på badet ditt..og smart med den typen gardin…ingen ser inn , mendu får inn litt lys ..
      Fortsatt fin dag 🙂

    2. annebe: Jeg har et par stjerner fra før, så det går nok bra. Hadde ny stjerne med lys fra forrige året, men den var svart etter noen uker i fjor, så derfor tok jeg fram den gamle denne jula! Men sånn er det bare .Litt må man jo fornye i mellom.
      Godt med gardiner som dekker litt, synes jeg da, selv om det ikke er lett å se inn her. Hadde hylle sånn høyt opp før, men etter at vi pusset opp ble den ikke satt opp igjen. Men jeg savner den. Fin til å ha litt pynt og blomster på. Men jeg ble fornøyd. Morsomt med litt forandring og det koster liksom ikke stor til ett vindu. Jeg brukte faktisk en sånn syntetisk duk, klipte og fikset litt så den passet. Fin dag til deg også!

    3. Jeg syns du hadde fine ting der inne nå jeg 🙂 Når alt nissestyret er borte 🙂 Jeg synes det er kos meg nisser hos andre, men når jula er borte er det greit de forsvinner 🙂 Vi skal glede oss over våren som kommer snart nå, ikke sant 🙂 ?Bare litt mer vinter og så er vi i gang 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    4. frodith: Ja da, det er lett og ledig i kveld og jeg spiller fin musikk, ikke mer julemusikk. Godt å ha ryddet unna, det blir litt mye om jeg skulle ha det sånn bestandig! Snøen får komme om den vil, og så kommer våren!!! Herlig, men først litt vinter tenker jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg