Fyrstikkeske.


Jeg synes fyrstikkesken min på bordet var så kjedelig. Men jeg liker å tenne stearinlys, så fyrstikker må jeg ha. Raskt klipte jeg til et hvitt papir og limte det på. Hva skulle jeg så finne på? Et gammelt julekort kanskje? Det var jo bare å klippe vekk god jul. Hva med et smykke, en sommerfugl, eller en kongle?

Jeg fikk ikke bestemt meg, så det endte med en svart papirlapp ble limt over den hvite. Da passet det fint å sette en fugl på toppen. Fyrstikkesken ble brått mye penere å ha framme og jeg var fornøyd.

Tulipanene springer ute her, og fortsatt har jeg noen småkaker igjen til kaffen. Det er snart helg! Juhu!

4 kommentarer
    1. frodith: Dette var jo av den enkle sorten, men jeg ble så irrritert på den fyrstikkesken som liksom stakk seg fra. Nå passet den fint inn på bordet. Knis-knis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg