God helg!

For noen vakre kvelder vi har hatt i førsten av januar, men ikke i dag. Dette er fra i går. I kveld hadde skyene overtatt her og uvær nærmer seg visst. Vær, vær. vær,  vi er visst opptatt av det?

Flokker av sidensvans har holdt til her om dagen, men de er ikke lette å få nærbilde av. Bær i buskene til naboen ble spist i rekordfart, før de flyttet seg til nye hekker og planter etter mer bær. Lyden av dem er som små klokker! Vakkert på denne tiden av året. God helg samme hva slags vær dere har i vente.

6 kommentarer
    1. For noen nydelige bilder 🙂 Bor du litt ut på landet? Jeg har hus rundt meg alle veier så jeg må dra noen steder for å få naturbilder. Og som regel har jeg ikke med kamera, men tar bilde med mobil hvis jeg ser noe vakkert å ta bilde av.
      Fin fin helg til deg også 🙂

    2. Åse Helen: Tusen takk! Jeg er så heldig at jeg bor litt høyere enn de andre på byggefeltet. Ser du godt etter, så ser du piper og hustak hos meg også når det er solnedgang. Men soloppgangen har jeg mot skogen. Jeg har ett minutt til skogen på den ene siden for vi bor i utkanten av feltet, og det leder meg rett ut på landsbygda, mot sør har jeg saltvann.Herlig plass og jeg trives. Glad helg til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg