Kveldsmat og matpakke.

Det er kveld igjen og jeg hadde lyst på noe godt. Med litt rester av ris, så ble det raskt risvelling. Herlighet så godt med et lite dryss av oboy over. Noen liker det med kanel, men det var ikke min stil i dag.

Så var det matpakkesmøring. Ikke alltid lett å finne på noe. Denne gangen ble det epleskiver med et dryss sukker. Sikkert ikke så sundt, men det var det det ble på en av skivene. Men med en skive leverpostei med agurk og en med Philadelfiaost pyntet med klementin ble det vel bra for mannen i huset. Han klager aldri da, for han er lykkelig for å få smurt matpakke. Jeg er nok litt rar sånn, for jeg vil smøre min egen matpakke og vite hva jeg har å glede meg til dagen etter. Hvordan vil du ha det, som en overraskelse eller som noe du vet?

6 kommentarer
    1. Jeg MÅ alltid vite. Derfor smører jeg selv. Og jeg synes det er kos å smøre til kjæresten også. For han trenger ikke å vite. Sikkert fordi da slipper han å smøre selv 😉

    2. Fruemmel: Ja, min mann sier at jeg skal overraske han og så smiler han da. Jeg tror at om hans skulle fikset matpakken selv, så hadde det blitt noe fra bensinstasjonen. Men jeg MÅ også vite hva jeg skal ha. Ikke det at jeg er så spennende i matveien. Det blir enten ost, salt pølse, skinke eller egg. Men veldig ofte blir det et knekkebrød med en banan ved siden av. Jeg jobber jo hjemmefra, så her hjemme tar jeg akkurat hva jeg vil kan man si! Da kan det bli Rett i koppen, stekt egg eller et eller annet godt jeg fikser i farten! 🙂

    3. Det er ikke noe valg 😀 Her smører jeg til alle og synes i grunn det er koselig. Ikke alltid jeg er like flink til å gjøre det spennende.
      Ha en finfin dag!

    4. Fru Stussli: Ja,jeg har alltid smurt til mine også, og likt det. Men det kan være vrient å være kreativ hver dag. Men det enkle er ofte det beste sier mannen min da.Så var det tirsdag. Jeg skal ut og kjøre, før det kommer mer uvær. Fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg