Drømmer….

I dag drømmer jeg meg litt tilbake, eller fram? Tilbake til de bildene jeg viser og fram i mot nye muligheter, ferie, sommer, sol eller hva med snø?

Så vakkert kan det være her hos meg om det blir vintervær, men i år har det ikke vært noe lignende en gang.

Jeg drømmer om, vår og sommersol, og føler ikke at det er så langt unna heller. Hver dag blir det flere minutter med lys nå, så vi har mye å se fram i mot. Jeg drømmer litt i dag ved å se på bildene mine. Håper de kan glede deg også.

10 kommentarer
    1. Utrolig flotte bilder 🙂 Jeg gleder meg til Våren og sommeren. Vinter og snø er jeg ikke så glad i, for min del kan snøen holde seg på fjellet 🙂 Hehehe en en gang det Våres, blir det å være med min mann på bilturer hver dag. For han har bildilla på amcar /veteran biler, og vi har en 1969 modell Mustang. Og disse sosiale amcar treffene, pleier jeg og blogge 🙂
      Ha en superfin dag 🙂

    2. Lisbeth Pedersen: Tusen takk. Jeg liker årstidene pleier jeg å si, for da har man alltid noe å glede seg til. Amcar? Vi har vært på noen sånne treff et par ganger for å se. Mye fine biler da. Jeg følger med på bloggen din! 🙂

    3. Så fine bilder! Jeg gleder meg veldig til jeg begynner på fotokurs, for naturen har så mye flott og by på, og du foreviger det så utrolig bra! Det vil jeg også 🙂

    4. Fruemmel: Utrolig koselig hobby. Jeg gleder meg over å gå ut å ta bilder, så gleder jeg meg over å se på dem og å dele med meg her på bloggen. Nå blir det finfint å snart følge deg på dine fotovandringer. 🙂

    5. Åse Helen: Litt lurt tror jeg å se seg litt tilbake og så fremover. Våren ligger i startsgropa den, bare vinteren forsvinner. Gleder meg! Takk for hyggelig hilsen. 😀

    6. Stemningsfulle bilder 🙂 Vakkert med ulike årstider…men jeg gleder meg veeeldig til sommer nå..og håper den blir like flott som den sommeren vi hadde i fjor 🙂
      Sov godt<3

    7. annebe: Godt å ha noe å glede seg til. Her er det sagt, igjen, at det kommer snø i dag? Nå får vi se da???? Men kommer det en hel masse, så klager vi vel på det også tenker jeg, for det skal jo måkes så man kommer seg ut. Men det hadde vært gøy med litt skikkelig vinterbilder i helga. Klemsiklem til deg på torsdagen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg