Hopp og sprett!

I går øvde jeg på å ta bilder med selvutløser. Ikke lett å få det som jeg vil ha det. Stiene sto fulle av vann i går, så det var godt jeg hadde brukbart fottøy! Jeg skulle ha et bilde av meg hoppende i eller over  vanndammene, men da må kameraet allerede få stilt seg inn på et punkt, før jeg knipser. Jeg hadde ikke noe til å sette ut i vannet som jeg kunne fokusere på. Neste gang tar jeg med en planke!!!!

Men noen bilder ble brukbare. Nei, jeg tok ikke hundrevis, for da hadde jeg vel blitt klissbløt til slutt. Dette var bare nok en test med et par bilder på hvert sted. Jeg begynner å få det til, så jeg skal øve mer.

14 kommentarer
    1. Så moro å teste ut sånn 🙂 OG jammen fikk du til også 🙂 Jeg har også selvutløser, men den er lite i bruk 😀 Men får prøve meg litt på det eterhvert også 🙂

    2. Oslofru: Det var ikke lett å følge stiene, for jeg hadde ikke gummistøvler på. Men vakkert var det når alt speilte seg.. Ha en finfin søndag! 🙂

    3. frodith: Det er ganske nødvendig når jeg vil dokumenter at jeg har vært et eller annet spesiellt sted. Trening må til, så jeg øver på. Morsomt er det også når noen ser meg!!!!!!:)

    4. Så moro med hopp og sprett bilder 🙂 Mange fine positurer. Moro å øve seg på noe en liker 🙂 Ha en fin fin søndag 🙂 jeg har jobbehelg men det er helt greit det også.

    5. Anonym: Hei på deg. Ja, vi kan trenge å bevege oss, og da er det greit med litt moro samtidig. Hyggelig du la igjen en hilsen. Ha en strålende dag, selv om du er på jobb!

    6. Så stilig …du så jo veldig aktiv ut da :)..kan være gøy med selvutløser …slår seg litt mer løs da enn om andre tar bildene..synes du fikk det bra til jeg 🙂
      Så rimelig vått og sølete ut der ja 🙂 Fin dag videre <3

    7. annebe: Man får jammen litt ekstra trim ved å løpe sånn fram og tilbake mellom det å fikse kameraet og det å være modell selv. Men vått som fy er det nede på stiene ved sjøen. I dag gikk jeg i skogen og der hadde det blitt litt tørrere stier siden i førsten av uka. Jeg viser nok noen bilder etterpå. Gøy å dele med seg av opplevelsene. Fortsatt er det is i nordvendte strøk, så det er best å ta det lekkert. Ha en fin dag videre! 🙂

    8. Så tøffe bilder! Jeg synes du fikk det til kjempefint jeg 😀
      Jeg blir så inspirert av bildene dine. Gleder meg masse til å komme i gang med fotokurset jeg skal gå på 🙂

    9. Fruemmel: En ting er i hvertfall viktig, det er å øve! Tenk så heldige vi er med digitale kameraer. Vi kan gå ut og ta hundre bilder, for så å slette nesten alt og sitte igjen med ett perfekt. Og så koster det ikke noe! En herlig hobby, som kan anbefales. Gleder meg til å se hva du får til framover! Ha en fin søndagskveld 🙂

    10. fruensvilje: Så på God Norge nå, og der slo de et slag for hverdagstrimmen. Jeg har nok bedrevet den i mange år allerede!!! 🙂 Ha en fin mandag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg