Stormresultater!

Har du sett for en fin skål stormen har bragt meg fra et eller annet sted. Fikk rent sommerfølelse i dag. Ute var det fortsatt røde bær på en buske og inne i stua hadde jammen løvet jeg satte inn fått museører! Skåla hadde sikkert fått seg ganske mange rundkast i vinden. Den var av plast og ganske lett, så den kan ha reist langt med stormvindene.

Det hadde tørket ganske godt opp inne på skogen etter alt regnet, selv om det fortsatt sto vann her og der. Trær hadde veltet overende og jeg forsøkte å rette dem opp igjen. Akkurat som om jeg klarte det med de fiskepuddingmusklene mine. Men en fin tur fikk jeg.

Til og med en klokke kunne skogen by på. Den gikk fem minutter for fort etter min tid, men hva gjorde det?

Jeg gikk over trær på stien, men det var noen skumle jeg gikk under også. Det blir nok en del å rydde i skogene framover for de som eier det. Det var så fint der ute at jeg ikke hadde lyst til å gå inn igjen, men det måtte jeg jo. Jeg hadde ikke med matpakke og ble skrubbsulten.

 

8 kommentarer
    1. Du fikk deg en tur i skog og mark 🙂 Deilig <3 Og den røde jakka di passer godt der ute i skogen 🙂 Lyser opp <3 Koselig i skogen. Jeg har bare vært i sofaen jeg 😀 Og litt på kjøkkenet og vasket 😀

    2. frodith: Måtte bare benytte det fine været. Hva morgendagen bringer vet man jo ikke. Nå skal jeg se Tjukken og Lillemor. Hei på deg og ha en fin kveld!

    3. Den skåla gjorde seg så godt på bildet :)..og du så veldig sterk ut på de bildene..reine pippi langstrømpe :)…Neste gang får du ta med niste ..nå som det blir mer og mer sol er det deilig å være litt lenger ute og da må en ha med mat og drikke : God natt 🙂

    4. annebe: Jepp, men jeg hadde bare tenkt å være ute en time da! Middagen ventet jo der hjemme, det var jo søndag. Det var så fin temperatur at det fristet til en mye lenger tur. Jeg er heldig som kan pakke ryggsekken en annen dag og vandre avsted med både mat og kaffe. God morgen til deg, natten har vært god etter ditt god natt!!!! 🙂

    5. fruensvilje: Her har trær gått overenda, sånn her og der. Litt skummelt er det jo også. Men jeg hører stadig motorsaga om dagen, så ryddet blir det fort! Så blir det fine kvister jeg kan plukke inn. I går så jeg et veltet villepletre, et morelltre, bjerk og selje, pluss massevis av grantrær da.

    6. Tenk om man hadde visst historien til skålen…. Flotte bilder nok en gang. Får håpe de rydder i skogen da. Enkelte steder gror det jo igjen overalt 🙁

    7. Fruemmel: Ja, det hadde vært morsomt å vite, men vi kan vel fantasere videre! De driver å rydder der inne nå, for det var jammen manger trær over stiene.Det blir nok fint når de får ryddet opp igjen. Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg