Lykke eller ikke…

Hva er lykke? I hverfall det å komme på nett igjen. Her har de drevet med gravearbeider i nærheten og ingen har hatt hustelefon eller nett  på over to døgn. Lykke, når det er på plass. Når man er avhengig av nett for å jobbe, blir det litt dumt. Men jeg pakket sekken på mandag og gikk tre timer i skogen. Jeg fikk tenkt masse, tatt en haug bilder og slappet godt av.Til jul fikk jeg verdens fineste gave av broren min, tyristikker! For en lukt og så fint å tenne opp med. Jeg klagde litt til han en dag  i høst og sa at jeg ikke hadde hatt sånne siden jeg bodde hjemme. Han hørte det og så fikk jeg en haug i gave. Superlykke!

Jeg grillet ferdigstekte kyllingvinger og til dessert ble det et eple med sukker og kanal.  Kan man ha det bedre? Da jeg gikk hjemover hadde stillheten helt overtatt og snøfnuggene dalte så fint over meg.

Fint med en sånn tur, men vel hjemme var det fortsatt ikke nett. Først  i dag var det på plass igjen. Men jeg har fått virus? Hva gjør jeg nå? McA Fee tar det ikke. Jeg må vel bite i det sure eplet og kjøpe meg et virusprogram da? Der forsvant den lykkefølelsen fort.

6 kommentarer
    1. Ja, det er nok best med litt viruspogrammer 🙂 Men DU så koselig det så ut i skogen og med mat og greier. Jeg tror jeg må på sånn tur snart. Men akkurat nå er det så mye snø her at det er ikke mulig uten truger eller ski…Herlige stemningsbilder 🙂 Ha en fin dag da 🙂

    2. frodith: Ja, nå blir jeg lei her. Gratisprogrammet fikser det i hvertfall ikke. Ikke morsomt når man får tilbake mailer med beskjed om at vedleggene er uleselige???? Men skogturen var som en herlig vårdag. Vi har fått litt snø etterpå, men det er jo bare en centimeter her. Kos deg med snøen, så får du ta skogsturen din senere. 🙂 Nyt dagen! 🙂

    3. Slitsomt når nettet ikke funker eller pc’n slår seg vrang…her har som regel guttane fått ordna det når det har vært noe 🙂
      Så veldig hyggelig ut med tur med bålkos…Det er jeg glad i også..har noen ganger lånt ei sånn lita stekepanne med langt skaft og stekt pannekaker på bålet …det er veldig godt på tur 🙂
      Flotte naturbilder som inspirerer til å komme seg ut over her 🙂 Fin dag videre 🙂

    4. annebe: Ja, jeg begynner å bli passe lei.Gutta mine hjelper meg også,men dette fikset de ikke, enda så glupe de er.Nå er de levert til reparasjon og virusfjerning, så da er det bare å vente. Jeg låner mannens data om jeg må, men det blir nok stille her til alt er på plass igjen.Flere skogsturer kanskje? Herlig der ute nå. Takk for hyggelige ord og ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg