Jippi!

Femten dager med oppfinnsomhet og bilder, hvem kan motstå det. Frodith spør om vi vil være med og første bilde er GLEDE! Frodith finner du HER! Hun er en superduper blogger med massevis av kreative ideer, krumspring, aktiviteter og sprell! Kan anbefales den bloggen der!!!

Mitt første bilde blir dette:

Det finnes ikke noe mer spennende enn å ha en sommerfugl i hånden. Jeg har opplevd det ute i naturen, men disse bildene er fra Jesperhus i Danmark. Så mye vakkert man kunne glede seg over i det rommet med alle de vakre sommerfuglene.

Mitt andre bilde om glede er dette:

Jeg liker Magnolia. I fjor plantet vi et sånt tre i hagen. Nå gleder jeg meg stor til å se om det har overlevd  vinteren. Kan det lille treet gi meg glede med en bitteliten blomst tro? Godt å ha noe å glede seg til. I dag er jeg glad for å ha dataen min tilbake fra reparasjon. Litt av en uke. Først falt internett ut i vårt område i tre dager, og så hadde jeg fått spam. Jeg fikk ikke sendt mailer en gang. Etter en del surr på service, er heldigvis alt greit igjen. Jeg måtte tømme hele pc`n og begynne helt på nytt med blanke ark. Ikke et program, bilder eller en tekst var igjen. Programmene fikset de for meg for det meste. Bilder og diverse har jeg på mine eksterne bokser, så det  var bare å lete fram det jeg vil ha her. Samtidig fant jeg disse bildene til å vise fram til dere.Så er vi i gang, første del levert og i morgen er det Speiling. Jeg leter allerede i mappene her. Noe har jeg vel liggende om det et eller annet sted?

12 kommentarer
    1. frodith: Da får du kanskje litt av en jobb, men en hyggelig jobb da! Veldig artig med sånt. Vi hadde en del av det når Vg-bloggen var på topp, og det var mange som hang seg på. Kos deg på fredagen!

    2. fruensvilje: Glad jeg er tilbake selv. Jeg vet det er et sånt sommerfuglhus på sørlandet et sted??? Men et besøk i Jesperhus i Danmark kan anbefales. Der var det så masse flotte blomster å se ute, og inne i innhegningene fikk jeg til og med bilder av kenguru. Følte meg som på safari med massevis av vakre blomster, sommerfugler, papegøyer, skildpadder og mye annet.

    3. har besøkt dyrehage i Danmark tidligere,sommerfuglhus har dei i Stavanger og siden min søster bor på Sandnes så blir det nok der jeg får oppleve dem

    4. fruensvilje: Stavanger var det ja. Jesperhus er en blomsterpark med noe tivoli også tror jeg? Vi var bare voksne på den turen, så karuseller var ikke det vi så etter. Men der er det altså et sommerfuglhus. Jeg har sett bilder fra det i Stavanger og det ser superflott ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg