To.


I dag er tema hos Frodith TO! Jeg valgte dette bildet!To som nærmer seg hverandre, blir ett!  Men det blir alltid et arr mellom to deler. To deler kan limes sammen. Skjøten vil bli nesten usynlig. Men arret minner om at man ikke kan ta alt som en selvfølge.Sårkanten i mellom hjertedelene, er ikke så sterk som man tror, om man ikke holder om hverandre.


Nå vet dere vel at jeg har bursdag i dag, etter det nydelige innlegget hos Frodith!!!!  Jeg har bakt en sjokoladekake til i morgen, for da kommer slekta! Så svingte jeg sammen muffins. De er nydelige med multer i midten. Jeg serverte en med vaniljesaus, sjokolade og mandelflarn til naboen, som kom med blomster til meg. Det var bare vi TO og vi koste oss med prat og kaffe. To farger var det på blomstene jeg kjøpte selv også. Primula er vår! Tror neppe jeg klarer å oppbevare dem til de kan plantes ut, men jeg skal da forsøke. Så her nyter jeg dagen og håper dere også har det fint. Kaker er lov på fødselsdagen, nemlig!

12 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen :)) den hade jeg ikke fått med meg.Så artig å finne en hjertestein som er delt i to et godt bilde.Herlig kakebakst,nesten så jeg fikk lyst på en kake hi hi.
      Primula er flotte,men desverre lite holdbare i hus,uansett så må du plante dem ut til våren,jeg har en gul ute i beddet som har stått med blomster hele vinteren og ja den blomstrer der ute ennå.Ha en superfin bursdagsfeiring

    2. Herlig tolkning av TO, nydelige bilder. OG for noen fantastiske kaker. Jeg er sulten som en ulv sånn ca… ;-D Hi-hi..Jeg får hjem til sjokoladen min i stedet for 😀 Ha en herlig feiring og gratulerer med dagen her også 🙂 Bursdagsklem <3

    3. fruensvilje: Tusen takk for hyggelige ord. Ja,jeg tar vare på de primulaene. Fortsetter det å være så mildt som nå, setter jeg dem ut. Jeg har en lilla i blomsterbedet som gjerne kommer veldig tidlig om våren. Vakker blomst. Kake er godt, sender over en symbolsk bit jeg. God freddag ønskes deg!

    4. frodith: Sender over en symbolsk bit,så får du smake!!! 🙂 Jeg er ikke sulten lenger. Først kaker i hele formiddag, så herlig skrei med rogn til middag.Mett! Takk for massevis av trivelig oppmerksomhet fra deg, og takknemlighetsklem kommer din vei! 🙂

    5. Vakkert bilde av To 🙂 og det så kjempe godt ut med muffins og sjokolade kake 🙂 Ja det er selvfølgelig lov til å spise kake når man har bursdag. Gratulerer igjen ?:-)

    6. Gratulerer deg her også..selv om jeg var innom Frodith å gjorde det også 🙂 Alle gode ønsker fra meg 🙂 Flotte tolkninger av temaet..og kakene så helt nydelige ut .:) Kos deg masse 🙂 Gratulasjonsklem fra meg<3

    7. Åse Helen: Hjertelig takk for fine ord fra deg. Koser meg, men rekker å titte bittelitt innom bloggen også innimellom det hele! Ha en fin kveld! 🙂

    8. annebe: Ja, jeg blir helt matt her altså, men det er utrolig koselig med oppmerksomheten da!!! Ikke alle blir eldre, så det er virkelig noe å feire! Klemsiklem til deg og takk!:)

    9. margarites: Tusen takk. Ja, i dag har det gått i ett, men gøy har det vært med besøk av både barn og voksne.14 stk til middag pluss kaker og dessert! Nå er det kvelden for meg. Natta! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg