Safari

Tenk å være så heldig å få dra på safari. For to år siden var vi på en vakker reise med massevis av spennende opplevelser. Spasertur på savannen med en masai for å snike på flodhester og det å spise ute under stjernene om kvelden mens hyener og løver ga lyd fra seg, var et minne for livet. Dyrene på Afrikas savanne er så vakre. Vi fikk skikkelig nærkontakt med enkelte av dem.

Når geparden begynner å spasere på biltaket bare noen centimeter fra hodne våre, så blir man litt skremt! Men geparden la seg til rette og hadde oversikt til jakt. Vi fikk bare sitte helt stille i en time og vente til den var fornøyd og klatret ned igjen. Men bilder tok vi. Vil du se mer fra denne turen kan du gå inn her: http://www.blurb.com/b/4102442-masai-mara-2013 Trykk previuw og du kan se hele boka jeg lagde fra turen.

Ja, jeg liker å fotografere og det har blitt noen turer hit og dit gjennom årene. Flott å se bjørn i grensen mellom Finland og Russland, men jammen har vi mye fint her hos oss også. Så ja, jeg liker å reise og jeg liker å gå på safari både her hjemme og i andre land. Håper dere ikke oppfatter dette som skryt. For meg er det en glede å se hva dere gjør, og da håper jeg at jeg kan glede noen med mine bilder også. Ha en fin dag!

11 kommentarer
    1. Det var en herlig tur kan jeg tenke meg ja 🙂 Jeg har ikke gjort noe så eksotisk 🙂 Men jeg har vært i Thailand. Ellers vært mest i Europa ja 😀 Nydelige bilder <3

    2. Spennende med en slik opplevelse da :)…oppfattes ikke som skryt..jeg liker veldig godt å se de flotte bildene dine..og det er jo utrolig bra bilder av dyra 🙂 Må jo ta masse bilder når en er med på slikt..gøy å se på i ettertid 🙂 Fin dag videre fra meg<3

    3. fantastiske bilder og litt av en opplevelse.Skryte av perfekte ferieopplevelser må være lov :)) det hører med det hi hi,og det er langt ifra alle som greier å ta slike flotte bilder så skryt får du fra meg iallefall

    4. frodith: Utrolig opplevelser alt sammen. Thailand? Høres spennende ut det også, men der har jeg aldri vært. Jeg har mange steder igjen jeg vil besøke. Verden er så stor at vi har bare snust på bittelitt. 🙂

    5. annebe: Bra!!!! Gøy å dele litt med meg da. Bilder er utrolig morsomt etterpå, jeg må fremkalle litt for å lage album også. Greit med databilder, men det er ikke det samme som å sitte med et album på fanget. Takk for hyggelige ord.
      Dagen har gått så fort og jeg rakk en trimtur også før det ble helt mørkt. Kaldt, men herlig. Ha en fin kveld.

    6. fruensvilje: Takk, fint jeg får skryte litt!!!! Jeg har massevis av bilder, så her bare valgte jeg ut noen sånn tilfeldig i hver mappe. Gøy med ferie og reiser, men jeg like også godt å reise i landet vårt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg