På etterskudd.

Skikkelig på etterskudd med alt. I går måtte dataen igjen til reparasjon og jeg ligger etter med det meste. Derfor kommer det bare sånn fort et bilde som passer til tema kveld inne hos Frodith. Sånn så det ut da jeg kjøret hjem her om dagen. Vakkert, vakkert med solnedganger. Nå skal jeg rydde data, igjen, laste opp mine ting og så er det bare å jobbe som jernet for å komme i mål liksom. Nå ser det i hverfall normalt ut med et retteprogram på norsk og ikke tysk, et norsk tastatur og ikke engelsk og med en normal internettforbindelse. Happy, happy, joy, joy!!!

10 kommentarer
    1. frodith: Ja da, jeg ser ikke så svart på det, men jammen ødelegger det litt motivasjonen med sånt trøbbel. Her skal det jobbes, så ha en finfin dag! 🙂

    2. Fantastisk flotte bilder 🙂 Men kjedelig med pc som er i uorden..håper den blir i orden ..og at du får gjennomført utfordringa…men det er jo ikke sååå viktig, men en pc som funker må man ha 🙂
      Ønsker deg en super fredag videre<3

    3. annebe: Takk du! Det går bra uten data for en stund, for jeg kan låne både der de reparerer og mannen min sin, men det er ikke min! Jeg skriver best på mitt tastatur, for det er jeg vant til. Alt er ikke helt på topp med skriveprogrammet enda, men nå går det da å bruke norskt retteprogram igjen. Ha en fin dag, jeg titter innom deg siden.

    4. Åse Helen: Takk. Ja, nå er jeg skikkeig lei her. I kveld fikset jeg litt selv og er fryktelig stolt av meg selv. Men enda er det flere ting jeg må innstallere igjen etter restarten. Men det komme seg, det kommer seg. Ha en fin kveld 🙂

    5. Ritamarita: Endelig en som skjønner meg.Jeg bare plasserer fingere feil i ett sett på mannens data???På min kan jeg skrive uten å se!!! Nå håper jeg at det meste er på plass igjen. Siste punkt er å sende vedlegg i mailene mine som strenge virusprogram ikke stenger. Men det tar jeg til uka. Nå er det helg og det er herlig. Kos deg i kvelden:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg