Nedenfra terrassen og opp!

Frodiths siste utfordring for denne gang var” Nedenfra og opp”! Nede fra vår terrasse og opp i skyene var det ubeskrivelig vakkert denne morgenen. Jeg gikk ut og knipset og knipset, for skyene  forandret seg hele tiden.

Med et par grader minus ble det kaldt, men jeg måtte stå der til fargespillet var over.

Jeg liker soloppganger og solnedganger og det blir mange bilder av det gjennom året. Nå er det over for i dag, og hva vil dagen bringe av vær? Her er det vel stille før stormen,men sol og vakkert allerede. Ønsker dere alle en fin lørdag uansett vær.

16 kommentarer
    1. Så herlig morgen, fra undersiden 😀 Sånn skulle man våkne hver dag 🙂 Jeg våknet SENT i dag…nesten kl 8… 😉 I dag blir det en stille og rolig dag, med litt forberedelser av blogginnlegg, forberedelser til bursdag hos nevø i morgen, muligens litt støvsuging eller tur…. og helt sikkert mye annet koselig 🙂 Ha en fantastisk dag og tusen takk for linking inn til meg 🙂 klem

    2. frodith: Bare hyggelig å linke til deg. Dette har vært gøy! Men vi finner nok på litt av hvert på bloggen uansett, tenker jeg. Her er det rydding på gang, pluss litt skivearbeide. Ligger litt på etterskudd, men det fikser jeg snart. Ble oppmuntret av horoskopet i vår lokalavis i dag: «Få ikke dårlig samvittighet selv om en del ting skurer og går akkurat nå. Du vil trenge tid for deg selv til å samle kreftene foran en viktig oppgave. Krev ikke alt for mye av deg selv.»

      Det var da en trøst! Nyt dagen!!! Klemsiklem til deg. 😀

    3. fruensvilje: Såpass frysing måtte jeg bare tåle. Hadde jeg gått ned for å kle meg godt, så hadde det vært over innen jeg kom tilbake. En fin begynnesle på dagen! Håper du får en super dag! 🙂

    4. annebe: Tusen takk. Nå har vi hatt en like fin solnedgang, men det ble ikke bilder av den da. Koser oss med kaffe og det er løøøøøøørdag!!! Ha en fin kveld! 🙂

    5. Ritamarita: Takk du. Utrolig så fine farger det kan bli av sollys og et lett skydekke. Her har det vært mildt og fint i dag. Rene vårlufta med drypping fra taket og snart bar asfalt igjen. God helg!

    6. Oi det der var noen fantastiske bilder og DE nydelige fagene <3 Himmelen har vært sånn ekstra vakker i det siste, og nå blir det vår snart. Jeg oppdaga i dag at jeg har helt glemt å ta ned hengekøya føre vinteren starta.....så den er i alle fall klar :DDDD Goood kveld 🙂

    7. ladyaugust: Men så bra med hengekøye nå da. Med snø blir det jo som en myk madrass!!! Ja, her har vi hatt så mange fargeglade morgener og kvelden i det siste at jeg kunne vel knipse litt hver kveld. Kos deg videre i kvelden og takk for hyggelig hilsen! 🙂

    8. Fliiir det hadde jeg ikke tenkt på engang, det med myke snøen så jeg måtte ut i full fart å sjekke nå men det er null snø oppi den. Den er bare litt våt men i løpet av en vårdag eller to er den tørr som bare det igjen 😀 Jeg elsker farger og himmelen har så mange fager <3

    9. ladyaugust: Det blir nok ikke lenge får du kan svinge deg i hengekøya tenker jeg. Det er jo allerede langt ut i februar! Ha en strålende søndag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg