Vårfornemmelse.

Se den svanen da? Jeg ble litt sjokkert da jeg kom ned til sjøen i går. Det var is, enda det var pluss fem grader. Sandstranda lå der så fin i vannkanten,men den svana? Hadde den frosset fast. De andre lå trygt ute i råka.

Jeg hoppet og spratt litt nærmere, og da ble det liv i fuglen. Den hadde bare hvilt seg litt, og godt var det!

Sangsvanene “seilte” over isen og speilte seg i den blanke flata, før de elegant landet i vannet. Herlig å se og herlig å lytte til!

Jeg fikk skikkelig vårfornemmelse.

I dag er det morsdag, så gratulerer til alle mødre. Hva min dag bringer, aner jeg ikke enda, men kose meg skal jeg uansett. Det er søndag og fri!

6 kommentarer
    1. Du er bare helt herlig!! Nydelige bilder av fuglene, jeg vil OGSÅ ta sånne bilder!! Og den herlige voffsen du hadde laget da 😉 Det er bare du som gjør sånt 🙂 Morsomt <3

    2. Fantastiske fine bilder 🙂 Får nesten lyst til å dra på den stranda di. Ser ut som en hund den snøfiguren på bildet. Stilig bilde med sangsvanen i farta 🙂
      Du får kose deg på denne morsdagen. Sola skinner i dag også og jeg har spist gulrot kake til kaffen 🙂

    3. gratulerer med dagen.Skjønner ikke hvordan du greier å ta slike utrolige bilder ,særig av deg selv uten hjelp fra andre,du er bare så utrolig flinke,dette var virkelig noen fantastisk flotte bilder 🙂

    4. frodith: Man får jo ikke mer moro enn det man finner på selv, eller??? Koser meg ute og skulle gjerne ha vært i farten på den måten enda mer, men man har da en innejobb også! ( Ja da,jeg har vært så heldig å jobbe med å være ute, ta bilder, brenne bål, lage mat i naturen og gå turer i flere år, så har jeg skrevet om det etterpå. Stilig jobb!) I går var det fri og et var herlig i det fine været.Her venter jeg familien og vi skal kose oss. Nyt søndagen! 🙂

    5. Åse Helen: Fint å gå på stranda på denne tiden, for man er helt alene der!!!! Nyter solskinnet og lyset om dagen. Gulrotkake er godt. Her blir det vafler og bløtkake med mine etterpå. Gleder meg. Ha en fin morsdag!

    6. fruensvilje: Tusen takk! Øvelse vennen, øvelse. Om noen så meg, så måtte de vel lure på hva jeg drev med, men det bryr jeg meg ikke om. Når lyset er så fint, så må man passe på. Kos deg på morsdagen du også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg