Hjelp!Bloggrot?

Nå skjønner jeg ikke stort her. Jeg “ser” ikke et eneste svar fra dere på min side. Siden 5.febr. er det helt stille. Jeg har vært inne på de bloggene jeg har kommentert på, og der ligger det svar til meg. Har det skjedd noe med min blogg, og i så fall hva gjør jeg. Eller er det innstillinger jeg ikke har sett? Noe har vel hengt seg opp her, for mine venner står merket med tallet øverst akkurat som om de er nye, og det er IKKE nye venner, men de jeg har??? Jeg kan heller ikke blokkere de jeg IKKe vil ha der?  Hjelp!!!!

6 kommentarer
    1. hmmmm dette hørtes merkelig ut,noe feil må det være men jeg kan ikke med slike ting 🙁 du får høre med blogg .no om du ikke har en flink ungdom i familien som skjønner seg på slike ting

    2. fruensvilje: Ikke vet jeg. Tror ikke jeg har gjort noe som helst som skulle lage trøbbel? Ja, finner jeg ikke ut av det, så får jeg maile supporten. Ha en fin dag!

    3. Det med at det står grønt tall på dine venner, er noe nytt. Så ikke stress med det. For det heter ikke lenger VENNER, men følgere. Hvis du ser hos Blogg.no, så har de skrevet noe om det. Du kan følge hvem du vil, og de MÅ ikke følge deg tilbake. Dette startet i forrige uke en gang. Onsdag forrige uke tror jeg.. Så man trenger ikke spørre lenger. Hvis du ser til venstre i oversikten, så vil du se at det står følgere. Og under der står det DE JEG FØLGER og et annet sted MINE FØLGERE… og det kan være forskjellige. Men du er på listen min, og jeg på din. Så mange vil jo fortsette som før 🙂
      Når det gjelder det andre:
      Skriv inn ting i utfyllingsfeltet for kommentarer på nytt:
      Navnet ditt: natheless og emailen i epostfeltet. Når du kommertil URL-feltet. Det kan ha falt ut en skråstrek eller noe.. Hvis du kopierer akkurat det jeg sender nå:
      http://natheless.blogg.no/
      og limer inn i url-feltet på nytt igjen, så prøver du å sende kommentaren til meg. Da skal det komme automatisk neste gang i feltene dine. Prøv å sende til meg. Og jeg sender svar med en gang. Se om den kommer til deg da. Og altså, lag en kopi av det jeg skrev over. Min falt ut også her en dag, og jeg måtte fylle inn på nytt..

    4. Så bra 🙂 Ja, jeg lærte det hos blogg.no da det datt ut hos meg. Av og til kommer vi borti så markøren hopper opp i utfyllingsfeltet, og får slettet en skråstrek eller noe annet rart…uten at vi er klar over det selv. Jeg leser mye og lærer mye av hjelpesidene også. Og det med store bilder skjønte jeg ikke før i fjor, at jeg måtte endre størrelsen i opplasteren 😀

    5. frodith: Jeg tok det som det kom i førsten her, men etterhvert er det greit å få orden og oversikt. Jeg har lest litt der inne nå, men ikke nok. Godt du har” fulgt med i timen”. Nå mørkner det det ute, og jeg drikker kaffe og strikker litt. Ja da, jeg tok en sjokolade også, bare som trøst for alt jeg roter med om dagen.Kopimaskinen virker ikke, og en jeg skal maile med, har trøbbel med sin data, så der er det null kontakt. Tar det i morgen, nå orker jeg ikke mer. Blir så frustrert av alt, men jeg kommer meg vel til våren kanskje. Nå skal jeg bare nyte en lang stund! Håper formen din er bedre og at du koser deg i kvelden. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg