1 års jubileum!


Hipp hurra for blogg.no! I dag har jeg vært her i et helt år, så jeg har jubileum. Jeg må si at dette bloggforumet var en stor overraskelse. Mange fortalte meg at det var umulig å bli synlig, bare rosablogger og passer ikke for voksne, at man fikk en masse dum reklame på siden og ingen ville bry seg om jeg blogget som jeg gjorde. Men de hadde helt feil. Nei da, jeg har ikke i tusenvis av lesere, men hva så? Jeg har fått meg en fin gjeng jeg følger, og som følger meg.Stadig oppdager jeg nye trivelige blogger og jeg føler ikke noe som helst krav  fra reklame eller at jeg MÅ verken det ene eller andre. Her er det plass til alle salgs blogger. Jeg koser meg! Takk for at dere er der alle sammen!

10 kommentarer
    1. Gratulerer 🙂 I April har jeg holdt på et år…og som deg syntes jeg at det er positivt og hyggelig..:)
      Så kreativt bilde ..har du “laget”det selv ?
      Håper du fikk fiksa de bloggproblemene…jeg har også opplevd det..og gjorde som Frodith sa…fyllte ut det http greiene på nytt…Fortsatt fin dag <3

    2. annebe: Tusen takk, ja jeg trives her. Snøfiguren har jeg laget selv av pepperkakeformer! Ja jeg fikk fikset ulumskhetene. Frodith var så tålmodig og snill. Noe rart var det, men med hennes gode hjelp, ble det som før. Lykkelig og takknemlig er jeg for det! Ha en fin onsdag videre!

    3. gratulerer med 1 års jubileet 🙂 jeg er helt enig med deg,en fin liten blogg gjeng er mer enn nok og her er det plass til oss alle 🙂 ufattelig fint bilde du hadde tatt også,skjønner ikke hvordan du greier det

    4. Gratulerer med bloggbursdagen. Du har en flott blogg som alltid er stas å besøke. Den skal du være stolt av!
      Jeg har hatt masse reaksjoner på at jeg blogger og er 40 år, men jeg svarer alltid at på blogg finner jeg masse venner, masse inspirasjon og ikke minst likesinnede. En arena å treffe mennesker som liker mye av det samme som meg og som gir med masse.
      Ha en fortryllende dag

    5. Fru Stussli:Tusen takk, nå ble jeg glad!!!! Tenk på meg som nærmer meg 60 da. Folk på min alder skjønner ikke hva jeg snakker om en gang. De har visst bare hørt om rosablogger. De vet ikke hva de går glipp av, pleier jeg å si. Blogg har skaffet meg jobber og masse moro, nye fine venner og masse gode opplevelser! Men det blir til at jeg ikke forteller alle om hva jeg gjør, for de VIL missforstå liksom. Dette koser jeg meg med, nemlig! Ha en flotters kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg