Hardt til mykt!

Hardt eller myk, stein eller tekstil, metall eller glass? Vi har mye å velge i!  Jeg liker kontraster. Stein mot bjørkekvister sammen med roser av metall eller smijern er fint å se på. Tinn med dansende figurer er mykt, mot kobber. Strikket lysholder en mykt mot minimotorsykkel og glass. Men ved å lage figurer på glasset i myke fomer ble uttrykket mildere.

Denne figuren til venstre fikk jeg i gave en gang, den gjør lykten yndig. Men om jeg legger min herlige firfisle ved siden a,v blir det mer tøft! Gøy å teste ut hva man liker. Ofte er det bare en liten ting, som kan snu noe hardt til mykt.

6 kommentarer
    1. Ja, det er sammensetningene som gjør det 🙂 Om ting blir oppfattet sånn eller sånn. Litt sånn med klær også. Noen klær blir veldig pyntet-fine med høyhælte skol, og TØFFE med litt grovere boots 🙂 Artig å holde på med litt sånne blandinger 🙂 Ha en fin dag 🙂

    2. Ja det skal ikke mye til før hardt blir til mykt og omvendt. Du er så flink til å sette sammen ting. Fortsatt fin dag til deg på andre siden av fjorden 🙂

    3. frodith: Ja, det er sånt med alt, mennesker også. Kontraster trenger vi, for å få variasjon og spenning, mener jeg. Kos deg videre på denne tordagen! 🙂

    4. fruensvilje: Takk skal du ha. Koser meg med å sette sammen ting her og der. Jeg klarer ikke ha alt på samme plass hele tiden, men trenger variasjon for å glede øynene!!!! 🙂

    5. Åse Helen: Her på min side av fjorden har nok en fin dag gått mot sin slutt. Nå mørkner det og det er koselig å ha noe fint å se på inne. Gøy å prøve seg fram litt. Kos deg i kvelden! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg