Min genser!!!!

Vanligvis liker jeg ikke å vise bilder av meg selv, men dette er et hedelig unntak. Jeg måtte jo vise fram at jeg passet genseren. Jeg er superfornøyd. Dette er andre gangen i mitt liv at jeg strikker en genser til meg selv. Jeg falt pladask for disse garnnøstene i midten av januar, og bestemte meg for at nå var det min tur til å få et strikkeplagg. Som regel har det blitt til alle andre. Følte meg litt vågal da jeg ikke fant et mønster som passet med garnet, men jeg tok en sjanse. Mønsteret har jeg trikset og mikset selv, så dette er MIN genser. Utrolig fornøyd.

Nå gleder jeg meg til å sprade rundt i vårsola med den. I går var jeg på shopping med naboen, og jeg så en veldig fin lyseblå boblevest. Den ønsker jeg meg til denne genseren!

16 kommentarer
    1. god morgen :)) Du så flott denne genseren ble og den kunne ikke passet deg bedre hverken i str eller fargevalg 🙂 og når vi først er bloggvenner så var det veldig hyggelig å få se deg også :))

    2. Så flott den ble en skikkelig gladgenser 😀 Glad-ting er ja-ting og den hade vært smashing med en lyseblåd bobblevest. Deilig med nye ting og herlig å ønske seg noe 😀 I dag regner det her og da blir det vår. Langtidsvarslet sier at det stadig blir varmere og lyset som siver inn sier meg at det nærmer seg vindusvask haha men ikke nå for nå er det helg og helga skal nytes såklart <3 Goood helg 😀

    3. Den var kjempefin, du ser ut som et poppende friskt vårløv 🙂 Klart du må ha boblevest til den ja 🙂 Det må du unne deg 🙂 Moro å lage klær selv, og denne kan du være stolt av 🙂 Her ligger tåken,men jeg satser på godvær og fotografering i helga 🙂 Ha en strålende dag 🙂

    4. Den kledde du veldig godt..og den satt jo helt perfekt :)..lysblått passet jo superfint til det lysegrønne…Og du kan helt klar legge ut mange flere bilder av deg selv….du er jo søt som bar det 🙂
      Ha ei super helg<3

    5. annebe: Tusen hjertelig takk, så snilt sagt av deg. Jeg var veldig glad da den passet, for jeg var ikke sikker. Når man bytter ut garnet med noe annet enn det som stå,r kan man jo få seg en overraskelse. Jeg strikket ullgenser til det ene barnebarnet for et par år siden, og da fulgte oppskifta med å kjøpe det som skulle ti. Men da jeg var klar med genseren, hadde jeg nok til en til? Godt for barnebarn nummer to! Noen ganger er det visst trykkfeil også i oppskriftene. Men genseren ble mye billigere da!!! 🙂 Kos deg med helga! 🙂

    6. frodith: Friske farger trenger jeg nå. Alt for mye sorte klær i skapet. Den boblevesten fristet så ille, men jeg får se. Den var ganske dyr og jeg har jo en grønn fra før. Håper du får supervær i helga. Man kan aldri vite med det været. Her har det vært alt mulig slags vær i dag, men det er bare å ta imot. Ha en fin kveld 🙂

    7. ladyaugust: Utrolig lykkelig for at den ikke var for liten. Da hadde jo svigerdatteren fått ny genser, men det var jo jeg som ønsket meg en i friske farger!!!! Vindusvask? Ja, det trengs her også, men med regn, hagl og snø i lufta, får det vente til en annen dag! Koser deg i kvelden! 🙂

    8. ååååå det er fredag den 13. !! Hold deg inne og oppi en stol, fant det ut nå, ikke rart ingen uhell har skjedd for jeg har jo ikke visst om det engang haha 🙂

    9. ladyaugust: Har ikke det som ulykkestall jeg, men som lykketall! Har hatt en herlig dag og nyter livet her med litt jobb, litt kaffe og litt kos!!! 🙂

    10. ååå så herlig da 😀 Her husker jeg en gutt i klassen han brakk foten da han var 13, fredag den 13 klikka 13, tipper det ikke er hans lykkedag. Jeg pleier å ha ulykker på fredag den 13, eller vent ….det har jeg faktisk de fleste dager hahahaha Kos deg med alt, her er kaka ferdig og nå baker jeg pizza og Englene sier det er den beste pizzaen de har smakt ! :DDD fiine dagen <3

    11. ladyaugust: Jeg har til og med tallet tretten i sølv på et armebåndfra jeg var tretten år!!!!. Svogeren min har burdag i dag, og jeg fant snøklokker!!!! Pizza høres godt ut, men jeg tror det bare blir noe enkelt i kveld. Vi har hatt hjemmelaget potetstappe og stekte pølser til middag, så jeg er mett enda! Nyt kos meg med Englene! 🙂 Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg