På stranda i februar.

Vi gikk ned gjennom skogen i dag og til stranda. På veien fant vi både noen som hadde dukket under for et eller annet og fine isflak. Men det vi fant på stranda fikk virkelig fantasien i sving.

Barnebarnet stanset omtrent hoppet i lufta da han oppdaget en orm!!!! En orm i februar, på stranda rett ved islagt vann??? De viste deg at den var i plast, men jammen var den litt ekkel likevel.

Skal si han fikk “liv” i den!!!!

Så var det hjem til mat og fastelaven!

Kan tro vi har kost oss. Eldste barnebarnet kan det med å dekke bord og hjelpe til med bakst og matlaging. En herlig helg har jeg hatt.  Den skal jeg leve lenge på!

10 kommentarer
    1. For en herlig tur, med slanger og annet spennende. litt sånn Askeladden…Jeg fant jeg fant 😀 Og en slange altså.. Og DEN deilige maten dere hadde, så koselig dere har hatt det 🙂 DU lager det spennende for barnebarne du kan jeg tenke meg,mye moro <3 klem

    2. fruensvilje: Må si jeg skvatt til da han ropte orm og på avstand så den ikke akkurat død ut heller! Mye rart man finner på stranda når snø og is smelter! 🙂

    3. Ritamarita: Vi pleier å gå å se på hoggormen om våren, så han har sett orm mange ganger med meg. Men denne var skikkelig ekkel, fordi vi ble så overrasket!!! Ja, herlig med barnebarn. Men jeg kan jo bare sende dem hjem, når jeg vil ha litt fri. Livets dessert det der ja! 🙂

    4. frodith: Du aner ikke hva man kan finne der ute! Jo da, det gjør du. 🙂 Skattejakt er gøy for vi finner alltid et eller annet vi kan leke med. Ja, vi koser oss. Jeg liker å ha dem med på tur, og de liker å være her. Minsten har tinget på å kommet etter vinterferien. Jeg gleder meg allerede! Klemsiklem i kvelden! 🙂

    5. Så utrolig koselig å være med bestemor på tur 🙂 Du har jo øye for det meste og ser det meste. Men ormen var ekkel ja. Skjønner at dere var skeptisk til den til å begynne med. Da har du hatt en super helg og det har også jeg. Fin kveld videre og klem fra meg over fjorden 🙂

    6. Åse Helen: Jeg blir som en unge selv, når vi er på tur. Så bra du også har hatt det fint. Nå er det bare å starte opp på en ny uke. Jeg håper den blir like fin som den forrige.Ikke alle uker er like greie, men noen ganger går liksom alt på skinner. Ha en herlig mandag og stå på. Klemsiklem 🙂

    7. Siv Svanem: Veldig morsomt å se alle småting sammen med dem. Men ved at jeg fotograferer mye ser jeg sånt alene også heldigvis. Ønsker deg en fin ny uke i februar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg