Kan man?

Kan en dame på min alder ha grønn neglelakk???? Ja, mener jeg, og det mener visst også hun som ga meg det! Tusen takk for gave i posten Frodith!!! Nå står fingrene mine i stil med vårfornemmelsen!

Jeg var en av de heldige, som fikk være med i Frodiths fotoutstilling og jammen hadde hun ikke gaver til oss i posten også. Superdame det der altså! Med grønne negler får jeg vel symbolske grønne fingre også kanskje? For nå gjelder det å få kvistene mine til å gro. Jeg gleder meg til de går grønne løv eller søte blomster. Herved er våren innledet, med grønne negler!!! HER kan du se utstilingen hos Frodith!

16 kommentarer
    1. Selvfølgelig kan du ha grønne negler 🙂 Ser ut som å være en utrolig flott grønnfarge. Jeg har akkurat kjøpt meg en mørke grønn neglelakk, den skal testes i morgen 🙂 Og får du grønne fingre av din farge, ja da må du rope på meg. Jeg og hagen min trenger så sårt noen grønne fingre 🙂
      Ha en superfin dag 🙂

    2. Lisbeth Pedersen: Den var virkelig lekker, heldige meg!!!! Vi får se da, kanskje vi må kjøpe flere grønne neglelakker for å få skikkelig grønne fingre!!!! 🙂 Kos deg på onsdagen! 🙂

    3. Jeg har grønn neglelakk selv jeg og det er stilig synes jeg …så den kan du bruke masse og det passa jo godt til deg som er så glad i blomster og natur 🙂
      Jeg fikk en i gull..lekker den også..jeg tar den med i et innlegg senere i dag 🙂
      Kos deg med resten av dagen<3

    4. Jeg er så glad at den passet deg 🙂 Jeg elsker farger på neglelakken selv, så jeg kjøpte mange forskjellige neglelakker i alle mulige farger 😀 Så om det passer folk er det fint 🙂 Jeg ville brukt alle 😀 Og så koselig med innlegg om den da, og det er KLART du får grønne fingre av den 😀 Håper du har hatt en fin dag i dag, jeg er supersliten og skal hjem fra jobb nå 😉 Klem

    5. frodith: Tusen takk. Jeg hadde glemt det hele, og fikk meg en overraskelse da jeg hentet posten! Utrolig herlig du!!!!! Jeg håper det smitter over på hele meg, så jeg virkelig får “grønne” finger her! Har nemlig akkurat “drept” en vakker Hortensia, så jeg passer nok beste til plastblomster! Nei da, jeg har mange grønne planter og de har jeg hatt i årevis. Så jeg kan ikke være helt uten grønt anlegg i fingertuppene. Nå må du slappe av og nyt din kveld. Jeg har gjort unna mitt,og nå rydder jeg skapet med sengetøy og diverse. Det var helt nødvendig kan man si! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg