Flytt dere!

Husker neimen ikke om jeg har vist dere disse bildene før? Jeg vet jeg viste fram bjørkebukken jeg lagde til mamma, men dette er altså min.Sånn som dette kunne jeg gjerne hatt det på terrassen hver dag i vinterhalvåret, men det har jeg altså ikke. Jo da, det meste står der hele tiden, men ikke pledd og puter. Jeg har ofte regn helt inn til stolene, så det går ikke. Men noen ganger når jeg virkelig skal kose meg, lar jeg bamser, gamle skøyter, pledd, lys og grønt være dekorasjon for en stund. Det er utrolig hyggelig å sitte der med en varm kopp kaffe. Det våres der ute, og jeg vil gjerne mer ut. For vet du hva, gemalen hørte hubroen i skogkanten nå. Jeg kan nå sitte på min terrasse og høre den kalle. Finnes ikke mer magiskt enn det. Flytt dere bamser, for den plassen er min i kveld!

4 kommentarer
    1. Koselig plass du har der 🙂 Hørttes deilig ut å sitte der med en kaffekopp ..
      Er Hubroen et tegn på at det nærmer seg vår ? ..i kveld skal jeg prøve å få lagt meg tidlig…sov nesten ikke natt til i dag. God natt og fin morgendag 🙂

    2. ingerslilleverden.blogg.no: Tusen takk! Ja, du sier noe. Denne vinteren har hatt mye blåst og regn. Snøen har bare dalt ned, for så å forsvinne igjen. I kveld begynte det å blåse så ille at søpledunkene til naboen dundret i bakken, så jeg er inne kan man si. Men en annen kveld sitter jeg der i mørket og koser meg for en stund. 🙂

    3. annebe: Ja, jeg liker å tenne lys og nyte stillheten i kvelden, men her ble det uvær igjen, så det nyttet ikke. I denne vinden hører man ikke fugler nei. Hubroen er vårtegn. Det er kjærlighet i lufta! Vi hører dem ofte i februar- mars, ganske nær husene. Føler meg priviligert hver gang. God natt til deg.Jeg legger meg også tidlig. Kjempesliten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg