Tipp topp!

Jeg er visst oppe alt for tidlig? Nå er klokka halv åtte og jeg har allerede vært i farten over en time. Men det er fint synes jeg. På denne tiden av året får jeg med meg soloppgangen. Jeg har tørket støv, ryddet i avisene, spist frokost og vasket benken.Morgentimene er så fine, stille og varlige for meg. Men det er verre i helga. Da er det ikke like morsomt å være lys våken klokka seks. Men det er sånn min “klokke” er tenker jeg.Mange sier de er A eller B mennesker. Jeg må visst være C? Jeg liker å være oppe om kvelden, men jeg liker å stå opp tidlig også! Hvordan har du det?

11 kommentarer
    1. Ååå nyyydelige bilder. Der er så herlig å være våken på morningsene og våkne med dagen høre småfuglene kvitre og få unna masse før dagen egentlig starter 😀 Jeg er slik D-menneske, jeg sovner tidlig og våkner seint om min indre klokke får bestemme altså 😀 Kos deg med dagen flittige deg <3 goodklæmme 😀

    2. ladyaugust: D ja, nok et eksempel på at en regel har unntak! Her er det en nydelig dag. Jeg har trimme i vilt firsprang innover skogen med naboen og hørt på lerka.Nå kommer mannen hjem fra jobb, så det blir kaffe. Kos deg videre! 🙂

    3. Spreka 🙂 Jeg var uttafor i bare tøfflingsene og lette etter løvetann men neida fant en villjordbærplante som var på vei opp av jorda, våren er heeeer :DDDD Kos dere med kaffi og alt, herlige verden som inneholder så mye fiiint <3

    4. Jeg er som deg, sitter og drøyer utover kvelden, om ikke hodet STANGER av seg selv i tastaturet…og så er jeg våken kl 6 igjen..IKKE moro i helgene nei.. Men er blitt vant til det.. Fordi jeg er våken kl 6 i uka, og da blir det automatisk likt i helgene. Men morningser er fine også 🙂 Kose seg med kaffe og vite man har dagen foran seg 🙂 Kos deg <3

    5. frodith: Ja, jeg er glad jeg ikke sover halve dagen. Vet ikke om det hadde vært tilfredsstillende for meg. Morgenene er fine i helga også. Nå lysner det mer og mer. Ellers tenner jeg lys, spiser frokost for meg selv på hverdagene, og så blir det en myk start liksom 🙂 Nyt kvelden 🙂

    6. Jeg blir ikke enig med meg selv om hva jeg er jeg…. En morgen spretter jeg opp sammen med kjæreste i 4-5 tiden. En annen morgen kan jeg sove til 11… Men jeg liker best å stå tidlig opp, så kanskje jeg er A da 😉

    7. Utrolig flott himmel …Varrierer litt med døgnrytmen jeg..men nå som jeg ikke jobber, prøver jeg stort sett være i seng før tolv..og ikke ligge lenger enn til halv ni…men alt avhenger av om jeg har fått sove i løpet av natta …Så jeg er nok ikke noe utpreget hverken…A eller B menneske …
      Ha en hyggelig kveld <3

    8. annebe: Ja, vi har hatt noen vakre morgener og kvelder denne uka. Jeg tror det er viktig å finne sin egen søvnrytme. Så får andre gjøre hva de vil. Her i huset er vi så heldige at vi er ganske like. Ikke uvanlig at vi sitter med kaffe og frokost i stua klokka sju både lørdag og søndag. Ha en finfin kveld 🙂

    9. ingerslilleverden.blogg.no: Så fint for deg. Viktig å nyte søvnen også.Jeg skulle mange ganger ønske jeg kunne sove lenger om morgenen, særlig når jeg har vært veldig sent oppe, men sånn er det bare.Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg