Juks?

Sånn hadde jeg det i dag før sju! Noen ganger må jeg bare jukse litt. Her speiler naturen seg noe veldig, men det er ikke i vann! Juks er det!

Husker ikke om jeg tidligere har vist dere hva jeg gjør for å jukse meg til et herlig vann. Om du ser nøye på de to bildene over hverandre til venstre, så ser du det nok. Når jeg åpnet vinduet denne vakre morgenen for å lufte dynene, fikk jeg et sånt bilde helt gratis. Himmelen speilte seg i vindusflaten og det ble så vakkert. Med litt fotofiks for å fjerne vindusrammen, var det klart. Morsomt synes jeg, selv om det bare er juks.

12 kommentarer
    1. He-he, moro med juks, og nå vet jeg en annen måte jeg kan jukse litt også, i noe samme gaten 🙂 Takk for tipset 🙂 <3 Herlig ble det uansett <3 Har du en fin dag? <3

    2. frodith: Noe rart man jo får lov til å finne på en dag i mars. Herlighet så mange fine soloppganger jeg har speilendes i vinduet mitt. Lykke til. Så du allerede hadde prøvd deg med noe juks og fanteri. Titter innom!!! 🙂

    3. ladyaugust: Åpne vindu, ut med dyna. Jeg har sånn husmorvindu som kan vippes rundt da. Da ser jeg alt speile seg i vinduet liksom. Det blir vakkert mange ganger bare lyset kommer i riktig retning, og det gjøre det grytidlig her!!!! God morgen forresten! Her skinner sola, men jeg skal i et møte og må være inne i dag. Men sånn er livet om man vil tjene penger da! Nyt dagen din! 🙂 Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg