Mett av rullekake.

Hjelp så godt, men også mektig. Jeg lagde rullekake til gjestene våre i går kveld, og den smakte godt. Inne i den var det krem blandet med flere skjeer jordbærsyltetøy og på den smurte jeg smørkrem med appelsinsaft. Masse smeltet kokesjokolade ble ringlet over til slutt. Den var som sagt skikkelig mektig, men nå er den borte, borte!

Se så heldig jeg var som fikk Hawairose av gjestene. Nydelig, med massevis av knopper. Fint med litt fargerike blomster nå i våren. Her har det vært litt skyet i dag, men det har vært mildt og fint. Kvelden venter nå, og så er det ny uke med nye muligheter. Kos dere i kvelden. 

10 kommentarer
    1. frodith: Jeg hadde helt glemt å kjøpe sjokolade til helga jeg, men en plate kokesjokolade over denne kaken gjorde susen kan man si! Ha en herlig kveld. 🙂

    2. Nå fikk jeg vann i munnen her. Den kaken så skikkelig digg ut.
      Lenge siden jeg bakte rullekake selv… Kanskje det er tingen til påskefesten.
      Ha en finfin start på uken 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg