Sen feiring!

Nei, jeg har ikke bursdag i dag, men jammen ble jeg feiret likevel. Jeg hadde fødselsdag i januar, og ikke i mars? Men når en av gjestene ble skikkelig syk, så måtte vi utsette det til hun var friskere igjen. I dag fikk vi det til, venninnetreff med gulrotkake!

En av jentene har cøliaki, så jeg måtte gå på nettet og finne en passende oppskrift. Denne ble supergod. Jeg pyntet den på min måte med masse svisker, aprikoser, hakkede mandler, rosiner, granateple og noen stemorblomster på toppen, pluss kesam ved siden av.

Se så heldig jeg var. Bursdagsgaver av fineste sort! Honningkrukke så gul og fin. Den passet jo supert til kaninene jeg har kjøpt meg. Den hønekrukka skal jeg fylle med påskesjokolade, og det gleder jeg meg til. Jeg har hatt en super dag, bare synd den gikk så fort. Håper du har hatt en fin begynnelse på uka også.

4 kommentarer
    1. Så koselig å feire litt nå da 🙂 Bursdag kan man feire når som helst 🙂 Så god den kaken ser ut 🙂 Med blomsterpynt og alt 🙂 Og for noen fine presanger <3 Virker som en koselig bursdagsfeiring <3

    2. frodith: Det beste var jo at hun som var syk orket å komme. Da blir sånne dager spesielle, for man vet aldri? Hun har en sykdom som hun ikke blir bra av, men hun kan leve med det fortsatt en stund. Vi har kost oss, skravlet og ledd i dag. Det var herlig! Lykke med sånne dager sammen. 🙂

    3. det må jeg si var en sunn og delikat kake :)) kan tenke meg att den virkelig falt i smak ja :)) og så nydelig gave du fikk,kjekt med bursdagsfeiring da

    4. fruensvilje: Ja, litt morsomt å feier bursdag i mars, når man har dagen i januar! Veldig koselig og kaken var god for både de med cøliaki og oss andre. Jeg er heldig å ha rester igjen til i dag også! Ha en fin vårdag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg