Mitt lille design.

I vinter har jeg gjort mer håndarbeide enn jeg pleier. Akkurat nå driver jeg å strikker en ny hals i grått og hekler bestemorsruter av restegarn. Den grå halsen skal bli som den hvite jeg har laget før. Den har virkelig blitt en favoritt.

Med en heklekant med snor i, kan den brukes til mer enn å varme halsen. Jeg bruker den til lue, “veske” og pose. Når jeg skal ha den som pose knytter jeg den i bunnen med dobbelknute, da faller ingeting ut. Så kan jeg putte i både vanter, telefon og det lille kameraet på tur. Fryser jeg, så er det bare å få på seg vanter og ull enten på ørene eller rundt halsen. Kjempesmart spør du meg. Snorene kunne jeg sikkert laget lengre og bredere så den ble bedre å bære, men det jeg har gjort, passer meg og mitt bruk. Tror det blir en i lyseblått også til våren. Den vil passe til de nye genserene. Jeg har da fortsatt garnrester igjen skjønner du.

13 kommentarer
    1. Delikat og pent, og så kjekt å kunne bruke halsen som lue og andre ting..litt som et Kinderegg 🙂
      Gøy å følge med på det fine du lager, inspirerende…selv om jeg ikke holder på med så mye håndarbeide selv om dagen :)) Kos deg videre i kveld <3

    2. Ja den ble nydelig <3 Jeppsi jeg vet alt om det liksom nå har jeg kjøpt 2 bord til bare nå liksom 😀 hahaha jeg elsker finn.no 😀 Tusen takk og ha en nydelig helg fine deg <3

    3. ladyaugust: Takk du. To bord også, ja du får nok det til også.Lykke til. Her er eldste barnebarnet på plass til i morgen, så det ble en litt annen kveld med sjokkis, x-faktor og prat. Koselig. Tror helga blir fin. I morgen kommer sønnen vår innom en stund og på kvelden skal jeg i bursdag. Det er bare å ta fram gåborthumøret og glede seg ja. Ha en finfin kveld med en stor fredagsklem 🙂

    4. ååå kos deg masse med barnebarnet <3 og sjokkissen såklart 🙂 tusen takk <3 gåbortskoa kunne vært tørka litt støv av her liksom kjenner jeg <3

    5. ladyaugust: Han begynner å bli stor, tenåring om en stund. Hjelp hvor har den tiden blitt av. Det ble “lørdagskos” på fredag når han kom for å overnatte ja. I morgen skal vi forsøke oss på å lage påskegodt selv. Gleder meg! 🙂 Jeg er ikke mye borte, så skoa må jeg nok tørke av jeg også. 😉

    6. Ingenting er som kvalitetstid med bestemor kan jeg love deg og å lage påskegodis høres jo fantastisk ut 😀 Nyt tiden de blir fort nok store og har ikke tid å komme innom liksom. <3

    7. ladyaugust: Nei, det er så sant. Jeg har mange fine minner fra mine besteforeldre og det håper jeg mine unger kan få også. Nå hopper jeg i loppekassa. Ute blåser og regner det og jeg har vondt i hodet. Søvn hjelper nok. Hei og hå nå skal jeg lete opp Jon Blund. Natta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg